141010

Hej! Idag är en bra dag! Jag slutade tidigt, hämtade Vanessa och tog en lång promenad hem. Sedan vid halv fyra kom pappa och hämtade Vanessa. Han skulle ha henne några timmar medan jag och Natalie tatuerade oss 😄👍 blev super snyggt! Jag lägger upp bild på den när jag tagit av platsen, då syns den bättre :). Nöjda är vi verkligen! Vanessa somnade nyss i soffan, ska bära in henne snart. Hon somnade till Barbie. 

Om två veckor ska Vanessa följa med sin farmor till Polen. I en hel vecka!! Känns så långt!! Jag kommer bli helt galen. Jag kommer jobba och jobba och jobba och sedan träna på gymmet varje dag efter jobbet så jag har något annat att tänka på. Känns som det är lite för tidigt för min del att vara ifrån henne så länge. Men jag vet även att hon kommer ha det skit bra! Så jag oroar mig inte för henne. Snarare för mig själv. Hehe. 😟❤️  

Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0