141004

Hej! Idag cyklade jag iväg till gymmet. Har inte gymmat sedan min skada. Bara kört kondition. Så det var super skönt! Mina ben skakade haha. 😄👍 men körde bara ben och lite armar. För rygg vågar jag inte köra än, då det inte läkt klart än. 

Sedan vid halv tolv drog jag och Vanessa ut på en promenad. Med hennes leksaks vagn. 

En väldigt trotsig tre åring! Vi gick till affären och handlade ingridienserna till tacos. Sedan gick vi till parken en sväng och kom hem halv tre. 


Har precis ätit. Senare ikväll ska jag ocj Vanessa möta Natalie. Vi ska ha mys kväll till film. Med grönsaker och dipp. Kanske någon enstaka cider till också, för mig och Natalie. 😊👍. Kram! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0