141001

Hej! Varje dag är nästan samma. Jobb, hämta skruttan på förskolan( tar nästan en timme att ta sig hem från förskolan med snuttis 😉 ).. Laga mat, äta middag, disk&tvätt, busa med snuttis och träna innan läggdags... 

Idag jobbade jag över, dock bara en halvtimme. Sedan hämtade jag Vanessa och idag hade vi cykeln så vi cyklade till en tatuerings studio och skulle kolls priser osv, jag och Natalie ska nämligen tatuera oss snart 😉 fick tid på fredag nästa vecka klockan 16. Och vad det blir får ni se då
😘 

Sedan åt vi lite mellanmål, storstädade( Vanessa städade sitt rum ) och efter det tränade jag ca 70 minuter medan Vanessa titta på Barnkanalen och åt frukt. 

Sedan badade vi tillsammans och lagade mat och Vanessa mumsa i sig hon. Nu somna hon precis. Hann läsa några rader. Hehe kram! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0