Karneval + planering.

Hej! Idag har det varit en lång dag. 7.45-20.00. Vi hade planering på kvällen. Det gick bra, vi fick väldigt mycket gjort i alla fall 😄👍 

Idag hade vi karneval. Alla Haga förskolor var där. Man kunde åka häst och vagn ( var för mycket folk och våra barn är små så de började frysa så fick gå därifrån tillslut. ) och så var det musik & dans, ansiktsmålning etc.  jag tittade efter Vanessa. Såg henne inte 😢 sedan träffade jag på annika som lagar mat på mitt jobb och även vanessas dagis. Hon sa att hon träffade Vanessa och att  Vanessa var ledsen för att hon inte såg mig :/. Jag förstår henne. Hade pratat med henne om att vi kommer ses. Tråkigt att jag inte hittade henne :/.

Pappa/morfar hämtade Vanessa innan 16 så att jag skulle hinna träffa henne innan planerings mötet jag skulle till, som började kl 17. Så jag hann förklara för henne och mysa med henne innan jag skulle iväg ❤️❤️

Jag kom hem strax efter 20. Lisa skjutsade hem mig för hon ville inte att jag skulle gå den lilla biten hem själv för det är där alla odrägliga och olustiga människor hänger. 

Jag och Vanessa tog ett bad och halv nio sov hon 😊. 

Nu ska jag se modern family och sedan sova. Kram! ❤️ 


Kommentarer
Postat av: Björn

Ha en trevlig helg 😀

2014-11-07 @ 23:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0