141115

Det blev ingen bröllop idag.. Leszek mådde inte bra. Sjuk å så. Men morfar ville ha Vanessa i alla fall. En natt bara dock. Men tre-fyra månader sedan han hade henne sist så jag förstår han 😊👍 och så trotsig som hon är just nu, så tvekade jag inte direkt när jag sa att det var lugnt 😉. 

Gick upp vid åtta idag. Åt frukost tillsammans och pratade. Vanessa är så klok! 💪👍. 
Sedan tränade jag en timme på crosstrainern här hemma. Sen gjorde jag lunch, vid 13 tiden. Sen kom pappa/morfar. Vi drog till Marieberg och kollade lite bara, fördriva tiden antar jag..  💦 

Vid fyra tiden skjutsade pappa hem mig. Vanessa följde med honom. Jag frågade henne förut " skulle du vilja sova hos morfar idag? En natt. Eller vill du vara hemma? Det går också bra :) " Vanessa " får jag bestämma ? 😄😄 Jag vill sova hos morfar idag " haha sötnos. Vi pratar mycket om vem som bestämmer , regler m.m. Men ändå brukar hon inte lyssna numera 😉😉. En stöddig tjej!!  


Så jag har tittat på one tree hill, serie nörd. Men jag älskar serien. Sett den tusen gånger förr men nu har jag börjar igen. Är på säsong 2. ❄️

Vid halv 6 hoppade jag på crosstrainern igen. Men körde bara 45 minuter.

Tog ett långt varmt härligt bubbel bad med tända ljus nyligen! Mys. Kram! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0