141105

Hej. Iförrgår hämtade jag äntligen ut min nys iPhone 6. Efter en väldigt lång väntan. Tog längre dig än vad det skulle. Men så jävla snygg och så jäkla bra är den. 😘 Så igår kväll skulle jag skriva blogg men hade glömt bort lösenordet? Men nu testade jag lite och tillslut fick jag rätt lösenord 😊👍. 

Igår var det föräldrar möte, vi fick pyssla lite. 
Ha ha. Detta ska föreställa Vanessa? Haha de ska ha dom på samlingen. roligt i alla fall och man fick verkligen skratta 😂

Jag öppnar idag så jag slutar klockan 13.30 ca. Beroende på hur många barn vi har. Annars 14.00. Lovade Nessa att gå till biblioteket en stund efter jobb och dagis. Sedan senare på kvällen blir det gymmet med Natalie ❤️❤️


Min söta lilla skvallerbytta 😂 så jäkla roligt nu när hon alltid skvallrar om saker till mig och leszek 😄❤️. Stora tjejen!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0