141102

Hej! Sitter här medan Adam och Leszek sover. Jag har fixat mig. Om en stund kommer pappa hit, vi ska äääääntligen hämta min sötnos på flyget med farmor och Emilia. 😄😄😄😄😄

Igår var en riktigt bra dag!!! 
På kvällen gick jag Natalie Leszek Adam och Jonte på bio. Annabelle. Rätt läskig docka... Den slutade vid nio. Så då drog vi till Bells och hade det hur trevligt som helst. Natalie och Jonte drog hem. 
Jag och Adam såg kodnamn Lisa 😉😉 medan hjärtat min hade somnat. Haha. Så jag somnade väl vid halv fyra på natten -.-  ställde klockan på tio så jag skulle kunna fixa mig för snart kommer pappa.  

Åh vad jag längtat efter min prinsessa. Ska pussa sönder henne!! 😘😘😘😘



Kram! ❤️❤️ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0