140506

Hallå! Idag slutade jag klockan fyra. Jag måste få skryta lite, hur omtänksam min dotter är. 
Vi satt i hennes rum och lekte lite, sedan lutade jag huvudet lite. (Trött). Då råkade Vanessa slå till mig med boken, rakt på ögat. Gjorde svin ont!!! Trodde bokstavligt talat att ögat skulle åka in i hjärnan.. Ha ha. Så låg på golvet och höll för ögat. Vanessa sa förlåt ungefär tio gånger och slängde sig på mig och gav mig världens kram! ❤️❤️❤️❤️  
SEn ungefär tio minuter efter.. Jag låg på golvet och hon stod upp och råkade ramla på mina ben, på något konstigt sett ( svårt & förklara ). Gjorde ont det med. Då sa hon först förlåt ungefär 4 gånger och sedan kommer hon fram till mig och säger  " det är ingen fara lilla gumman. " haha mitt troll! ❤️❤️❤️

Har tränat på crosstrainern. Var helt slut i kroppen men orkade 50 minuter. Tränade till ett avsnitt av castle. Nu är de läggdags för våran del. 

Imorgon slutar jag tidigt. Lovade Vanessa att gå till biblioteket. Kram! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0