140504

Filmen igår var hur bra som helst 😊 vi hade jätte trevligt, pratade mycket innan och efter filmen 😊 till filmen hade vi lite plockgodis också. Men det var ändå lördag så 😊. 

Idag ställde jag klockan på tio. Gick upp och tränade på crosstrainern. Det blev 70 minuter denna gång. Skönt. Har precis duschat. Ska snart äta kyckling och om en stund kommer Vanessa 😊

Häromdagen beställde jag ett par byxor. Som jag köpte för tre år sedan. Det var mina favorit byxor och tillslut blir ju kläder slitna och man måste slänga. Så i över två år har jag försökt hitta dom, köpt andra byxor som varit liknande etc. Men häromdagen fick jag ett mail om att de kommit tillbaka så då beställde jag dom jäääääävligt snabbt! Innan de tar slut igen 😉 vid löning ska jag nog köpa ett till par. Så man har. De tar slut så jävla snabbt. 


Man ser inte byxorna så bra men skinnbyxor i alla fall. 

Kram!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0