Sjuk! 👎

Kul att man gĂ„tt och fĂ„tt nĂ„got magvirus. " har inget med bajs-vattnet att göra, för har inte druckit det "! Men har legat i sĂ€ngen hela dagen i stort sett. Spydde nĂ„gra gĂ„nger men annars bara mĂ„tt allmĂ€nt illa och haft ont i hela kroppen och blev inte bĂ€ttre nĂ€r min klantiga dotter ramlade pĂ„ mitt huvud haha😘  sĂ„ blev ingen planering för min del idag pĂ„ jobbet. Typiskt. Men mina kollegor ringde mig och ville ha hjĂ€lp med lite utv samtal papper, sĂ„ fick hjĂ€lpa till lite i alla fall 👍 och sĂ„ hann de inte klart sĂ„ jag fĂ„r göra lite nĂ€r jag kommer tillbaka av de jag skulle gjort idag. Men Ă€r hemma imorgon i alla fall och vilar upp mig. Men mĂ„r jag bra i morgon sĂ„ gĂ„r jag tillbaka till jobbet pĂ„ onsdag! 👊 

Vanessa har ju varit ledig idag, sĂ„ omtĂ€nksam hon egentligen Ă€r alltsĂ„. Hon höll om mig, klappa pĂ„ mig, hĂ€mtade filtar och kuddar och ja allt. Helt underbar Ă€r hon. Dock sĂ„ blev hon lite smĂ„tt elak ibland men de hör ju till 😉. 


Familjen annorlunda. Kram! 

Kommentarer
Postat av: Björn

Krya pÄ dig :)

2014-03-18 @ 19:22:24

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0