140326

Tja! Blir inte så mycket blogg inlägg. Eller ja inte blivit de på senaste tiden. Men händer i stort sett samma varje dag, men sen har man ändå inte hunnit 😜 Jobb, städa, vara med familjen och träna + en massa annat skit. 😊❤️  

Idag har det varit en helt hektisk dag! Kollegan blev sjuk. Så de var jag och en till som jobbade, med alla våra trotsiga barn vi hade idag! 😊 hehe gick bra ändå 👍 + att jag hade mitt första utvecklings samtal idag. Gick grymt bra!! 😄👍. Berättade att de var min första gång då sa flickans mamma att jag var jätte duktig. 😊 skönt det. 

Pusslar med hjärtat mitt. Snart kommer älsklingen hem och jag funderar på om jag ska ut och springa eller inte, känns som man börjar bli sjuk igen vilket man inte har tid eller ork till. Kramar!! 🎈❤️  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0