140318

Hej! Var bara något skit igår. För mått hur bra som helst idag, men för säkringens skull så var jag hemma i alla fall, så man inte smittar. Vanessa var bara på förskolan under lunch och vilan. 
Då hann jag träna och städa. 

Nu sover Vanessa, helt slut. Åkte till Ikea med morfar och köpte en tv/bokhylla till vardagsrummet och stod där i ca två timmar och funderade på vad man skulle ha etc. Men tillslut hittade jag en som passar vårt hem 😊👍. 

Leszek är ledig imorgon så han får fixa den 👍👍 och jag jobbar 08.00-16.45. 

Vanessa är så rolig. Hon har blöja ibland eftersom hon nyligen börjat kissa på toan. Idag så sprang hon till toan " jag måste skynda mig!!! Det kommer kiss annars!!!! " sen slet hon av sig kläderna och kissa. Trots att hon nyligen börjat kissa på toa så vill hon knappt kissa i blöjan längre. Duktiga tjejen!!! 😄😄👍 hon var rädd förut. Men nu så 👍👍 

Kram! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0