140313

Hej! Igår stängde jag. Skulle stänga halv sex men blev strul.. så jag och kollegan gick inte från jobbet förens halv sju... Suck. Men men. 👊

Idag slutade jag tidigt. Tog en lång promenad till vanessas dagis. Sedan gick vi till nessis g-mormor och fikade lite och busade. Sedan gick vi hem och oj vad Vanessa busa på vägen hem, en riktig rackar unge 😉 haha men kul ändå.. 😄. Sedan sprang jag ca 30 minuter på löpbandet. Har så ont i min stor tå vet inte varför? Gjort illa mig hela tiden på sistone.. Sedan lagade vi mat, Vanessa hjälpte mig. 

Nu sover hon och leszek spelar. Själv ska jag sova, hur trött som helst. 
Jobb 07.30-15.30 imorgon. Kramar. 👄




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0