140630

Hej! Idag har varit en lång och bra dag med dottern min!! 😊😄👍❤️  

Vid nio imorse i regnet tog vi cykeln till stan, skulle möta marina klockan 10. Men 5 i tio var Vanessa kissnödig så fick springa och leta efter en toalett... Haha!! Men men. Hon är duktig , det är de som är huvudsaken. Hon har gått utan blöja sen lördags förmiddags ( förutom när hon sover på kvällarna ) 😊👍. 
Hann inte prata mycket med marina, men jag skulle köpa en grej av henne 😊 sedan gick jag och Vanessa och shoppade loss 😍👍 hon fick en egen paraply som hon tjatat om, väst, tre par byxor, shorts, en bok och en liten spegel. 😄 glad tjej med andra ord!
Jag fick med mig lite hår saker, en plånbok, ett par byxor och en t-shirt. 
Vi åt även lunch på la baguette! 
Sedan gjorde vi lite andra ärenden och kom hem vid halv tre. 

Sedan stor städade vi, tog ett bad och lekte lite. Vid halv 5 kom nessas morfar, han fick hjälpa oss att stor handla! 
Fick även en matta av han som han hade köpt i Ullared och Vanessa fick jävligt snygga kläder! 😄 

Vanessa slocknade klockan 8. Efter det har jag tränat. Tobias ringde mig efteråt så följde med han till Willys en stund. 

Har sett på Beck med min älskling nu. Nu väntar sängen. Ska upp tidigt imorgon, ska göra en sak på morgonen så under tiden ska Natalie ha Vanessa. Sedan kvart i två ska Vanessa klippas 😍👍 kram. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0