140628

Hej! Idag vaknade hela familjen kvart i 9 😊 lÃ¥g kvar i sängen ett tag och busade! Efter en hel del bus sÃ¥ Ã¥t vi frukost tillsammans och efter tio drog jag till gymmet. Var sÃ¥ regnigt sÃ¥ blev gymmet istället för att springa ute. 

Vid tolv träffade vi vanessas g-mormor. Vi bjöd henne pÃ¥ mat i Haga grillen. Jag tog dock en sallad medan alla andra tog pizza 😊. Efter maten sÃ¥ bjöd g-mormor pÃ¥ fika hos henne. 

Kom hem vid halv fyra. Har precis tittat färdigt pÃ¥ filmen frost. Jag och Leszek var väl mer intresserad än Vanessa... SÃ¥ mycket spring i kroppen som hon har ha ha. 

Ikväll ska jag och hjärtat se pÃ¥ Beck. Beck maraton med morötter och dipp! 💋 kram! 

IgÃ¥r när Vanessa fick vara med pÃ¥ jobbet en stund pÃ¥ kvällen! 

Idag! : 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0