140626

Hej hallå! Inte orkat skriva samma sak då varje dag består av jobb, bus med sessan, träna, laga mat, tvätt & disk samt städning. Så ja.. 😉 men igår blev det en massa flum samt allt annat som jag/vi gör 😉👍

Idag slutar jag klockan fyra. Kommer inte  hända något speciellt idag. 
Imorgon stänger jag så Vanessa får vara kvar längst på förskolan imorgon då inte morfar kan hämta. Hon kommer få vara där till ca 18. Om inte jag får möjlighet under dagen att hämta tidigare så hon får vara med och stänga igen.. 😄 

Sista dagen imorgon, får ångest. Kommer sakna alla kollegorna och barnen. Får hoppas jag får komma tillbaka i höst. 😊👍 men nästa vecka kan jag få hoppa in lite, p.ga brist på personal. Men annars så börjar semestern då 😉😉👍👍❤️

Kram! 💋

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0