140623

Hej! Helgen har varit grymt bra! Hade en super trevlig lördag med Emma. ❤️ Vi åt gott men nyttigt, såg en skräckfilm som var knas och en riktigt bra komedi. Sedan på söndag förmiddag cyklade jag hem och tränade de första jag gjorde! 👍👍 sedan var de mycket bus med min snuttis! 


Idag jobbade jag till fyra och drog direkt till frisören. Pappa hämtade Vanessa och sedan hämtade han mig. Han tog hand om Vanessa medan jag var hos frisören, de åt mat etc. 
Jag hade så grymt slitet hår!! Och missfärgat å allt. Så hon klippte väldigt mycket. Hade ju väldigt långt innan! Men de var väl behövligt 👍 sedan färgade hon mitt hår och efter det köpte jag bra grejer till mitt hår. Ska verkligen ta hand om mitt hår numera. Varit så slarvig med håret.

Innan: 
Missfärgningen :

Efter 😄👍: 



Kommentarer
Postat av: Björn

Oj vilken pudding :)

2014-06-23 @ 21:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0