140619

Hej hallå! Öppnade idag så slutade klockan två. 😊  på jobbet idag var det avtackning för oss vikarier ( jag ska jobba där en vecka till ) fick blommor av min chef, eller ja på den förskolan. Han sa också, inför alla som var där ( nästan alla samlades i fika rummet ). + barn. " Elin.. Du är väldigt modig och mogen. Du är jävligt bra på det du gör och du gör ett jävligt bra jobb!!! 😄" åh vad glad man blir!! 😄

Jag kanske får komma tillbaka till hösten. Fått höra lite saker + att de vill ha tillbaka mig. Men som sagt jag har en vecka kvar! Sedan tar jag och Vanessa en månads semester 😄👍 

För några dagar sedan fick jag även en present av mina kollegor också!! Åh vad jag älskar mitt jobb!!! 😄👍. Kommer sakna de så grymt mycket. Kollegorna och barnen!! Men kanske får komma tillbaka, hoppas! 👍💖


Men i alla fall.. Har stod städat med snuttan idag och sedan tränade jag som vanligt. Men även hunnit leka och sånt förståss 😉👍 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0