140614

Hej! Igår fyllde våran stora tjej 3 år!! Fan hur har tiden gått så snabbt??? 😄❤️🎉 så på morgonen innan dagis och jobb gick vi in till vanessas rum med tårta och mackor och lite presenter. 😊 hon fick öppna några på morgonen 😄 
Jag slutade klockan två och cyklade snabbt och hämtade Vanessa. 
Då blev det mer present öppnande. Vid halv fyra kom nessas morfar och då blev det ennu mer presenter. Fy vad mycket hon fått. Har rensat mycket av hennes leksaker nu. Vi åt tårta ( som jag och Vanessa har bakat. ) och lekte med alla hennes leksaker. 

Var ute och sprang min runda förut. Har nyligen badat mig och Vanessa. Nu ska vi till affären och köpa lite läsk. Blir födelsedags firande idag igen. Vid tolv kommer vanessas farmor och alla farbröder + respektive och faster. Sedan vid tre kommer några av mina farbröder + respektive och vanessas morfar igen. 

Och även imorgon kommer några vänner till oss. Fullt ös denna helg med andra ord 😉😉👍



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0