140609

Idag efter jobbet var det grill fest på vanessas dagis. Vi grillade, frågesport, barnen vs föräldrar i cykeltävling, teater och på slutet var det dags för fika. Sommartårta. Kallade dom den 😊 
Riktigt kul och trevligt faktiskt. Dock väldigt varmt men man ska väl inte klaga... Vanessa frågade mig om jag ville tävla mot henne på cyklar när de andra började göra det och då kunde jag så klart inte säga nej. Men de var faktiskt kul. Föräldrar och barn stod runt om banan och sa " heja...heja.." Haha 👏😎 

Vi kom hem ca kvart i sju, då tog jag ocj Vanessa ett efter längtat bad ( tänkte träna men var så sjukt trött + yr p.ga vädret så tar igen det imorgon 😉😄) och strax efter åtta somnade hon 😄 hon fick också en födelsedags present av hennes fröknar. Dom trodde inte att de skulle vara där på hennes födelsedag men de är dom ju. Så ska köpa glass och ta med Vanessa på torsdag så ska hon få bjuda dom 😄👍 hon fyller på fredag men alla barnen är där på torsdag sä fröknarna tyckte det var bättre att fira henne då. 😄👍. 

Kram! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0