140723

Hej! Idag har jag och Vanessa vart ute och ränt från typ 9 imorse. Först lekte vi i en lekpark, väldigt stor sådan och vid 11 drog vi till stan och kollade lite och fick med några shorts till oss och leszek. 😊👍 sedan åt vi mat på la baguette och cyklade tillbaka till stora parken igen. 😄 

Vid halv fyra så åkte Vanessa och morfar och åt glass. Jag gick ut och sprang tre varv runt skogen, ca 8 km och väldigt snabbt denna gång, slog rekorden 👍👍😎 ( snabbheten alltså ) snubblade däremot på mina fötter haha. 

Vanessa kom vid halv sex, lagade mat tillsammans, och avslutade kvällen med ett härligt kallt bad! 

Nu läser Vanessa för oss. Leszek kom hem för en stund sen, han åkte och drog ut sin visdomstand spm tydligen gjorde ont. Jag har inte fått min än! 

Kram! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0