140722

Hej. Har varit en nästan hel utedag med Vanessa och g-mormor. 😊👍 men först vid halv tio cyklade vi upp på stan, tog hål i örAt...igen? 😊👍 
Vid halv elva träffade vi nessas g-mormor och gg-mormor. Trevligt trevligt. Vi var i rosta plaskis. Vanessa blev kompis med en flicka. Så vi plaskade runt lite, lekte, gungade och ja allt. Först var Vanessa blyg.. Men efter ett tag började hon komma igång 😄👍 
G-mormor hade gått hem och börjat med maten så tillslut var jag och Vanessa tvungna att åka och äta. Men tror flickan bor där i närheten så de lär ses flera gånger 😊👍


Vi åt mat och efter en stund läsvila så gick vi ut igen och jag & Vanessa kom hem ca.. Ja vid fem tiden. Skönt 👍👍 

Träning, bad, läsning, disk och matlagning sysslade vi med + lite bus såklart! Klockan 20 slocknade hon.. 


Jag och hjärtat har sett ett Beck avsnitt och nu läser jag världens mest spännande och bästa bok 50 nyanser av honom. Är på sida 509 och det finns 554 sidor. Men har dock beställt de andra böckerna som hör ihop 50 nyanser av mörker och 50 nyanser av frihet

God natt. 💋 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0