140716

Hej! Jag och Vanessa tog cykeln till affären och hämtade en bok jag köpt 50 nyanser av honom den ska tydligen vara bra har jag hört? 👍. 

Sedan cyklade vi till stan, skulle köpa en födelsedags present till farbror Adam. Som fyllde igår... Och väldigt spontant sådär så tog jag hål i örat.. 😯 har redan ett hål på varje öra, men tänkte på det häromdagen att det vore snyggt med ett till, bredvid. Så de gjorde jag. Vanessa satt i knät, tror hon blev lite sugen 😉 



Sedan tog vi en glass på stan, eller ja Vanessa. 

Vid ett blev vi bjudna på mat hos nessis farmor. Lekte lite i parken, träffade farbror Pawel och fikade. 

Kom hem vid 5 och då tränade jag på crosstrainern. Vanessa prövade också, inte alltid så bra att ha sin mamma som förebild 😉👎 

Efter det Tog vi ett långt bad tillsammans, och sedan gjorde vi matlåda till pappsen. 💋. Lekte även våran speciella lek som handlar om tjuvar haha. 👊🙈

Nu pusslar Vanessa med pappsen och jag sitter på balkongen och myser. 

Kram!! 💋💋

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0