140715

Hej! Igår så var vi ute på förmiddagen och gjorde lite ärenden. Sedan efter lunch skulle vi till stan och fixa en sak, men då började de ösa ner med regn. Fick vända och cykla tillbaka. :/ 
Men då passade jag på att storstäda. Skura alla lådor och hyllor ordentligt, diska, tvätta, damma, dammsuga och ja allt som man brukar göra vid en städning. Efteråt gjorde vi matlåda till pappsen och efter det tränade jag på crosstrainern.  
Sedan kom vanessas två farbröder och farmor hit på besök, vid sju  

Idag gick familjen H-R upp klockan åtta. Jag gick ut och sprang min vanliga runda. Sedan tog jag och Vanessa cykeln till en park och efteråt drog vi till g-mormor på lunch. Sedan tog vi cyklarna till lite sedvärdigheter här omkring i Örebro. Avslutade med en glass i karslundsherrgård. 😄👍. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0