140707

Hej! Kom hem igår vid fem tiden. Var så otroligt skönt och mysigt att vara där borta. 😊👍 hade en riktigt bra helg med Vanessa och min pappa. ❤️ 

När vi kom hem hoppade jag på crosstrainern i ca 45 minuter. Orkade inte mer, var så trött ! 😊 men skönt ändå. Sen hade jag och hjärtat myspys till film med grönsaker och dipp. 😊. 

Imorse väckte Vanessa oss vid halv åtta. Hon hade även sovit utan blöja. Duktiga tjejen! Ingen olycka hade hänt heller 😊😊❤️  

Jag gick ut och sprang, riktigt skönt och varmt :o. 

Ska snart ta cyklarna till rosta plaskis 😊 hjärtat har semester denna vecka, vilket är skönt för honom och oss. 

Min mormor kommer även till plaskis och så tar hon med sig pannkakor 👍. Kram! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0