140702


Hej! Imorse gick jag ut och sprang min morgonrunda! 😄👍 efterĂ„t tog vi cykeln till stan, handlade lite klĂ€der och skor till oss samt nagellack till Vanessa. Fick Ă€ven med mig solglasögon och smink till mig. 😄👍 efterĂ„t köpte vi en varsin kyckling sallad och cyklade till en park och Ă„t och lekte! 😊👍.

Sen cyklade vi hem för Vanessa blev kissnödig. EfterĂ„t tog vi vanessas cykel till en annan park, drog förbi skogen ocksĂ„! 😄 efterĂ„t hĂ€mtade vi min cykel och Ă„kte till Willys och handlade lite och hĂ€mtade ut min jacka. 

Kom precis hem. Hann hem innan det började ösa ner med regn och Ă„ska! 

Nu har vi mĂ„lat naglarna pĂ„ vĂ„ra hĂ€nder och fötter haha! 😎 matchande 😉😉👍 

Maten stĂ„r i ugnen sĂ„ snart blir det att Ă€ta. Kram! 



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0