140130

God morgon. Uppe före tuppen idag! Har fixat färdigt mig och hunnit få i mig lite frukost. 😊 ska snart ta en promenad till jobbet. 

Slutar tidigt idag. 14.30. Eftersom jag öppnar idag. Så efteråt ska jag och Vanessa fika någonstans och efter det dra till biblioteket. Lovat henne 😊😘 vanessas g-mormor ska med, ska bjuda henne på fika 😊👍

Har smugit omkring här hemma i hopp om att hon inte ska vakna. Hon är lättväckt när man inte vill, och ibland är hon absolut inte lättväckt fast man vill. Haha. 😎  för tidigt för henne att gå upp, skulle bara bli synd om leszek om han skulle få gå upp när jag går till jobbet om hon skulle vara vaken. När han inte börjar förens 10 och jobbar till 7. Klart man vill sova så länge de bara går då 😇

Kramz! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0