140119

Hej hallå! Idag har man haft ganska fullt upp 😊 tränade på gymmet imorse klockan 9. Sedan har man fixat en hel del hemma. Sedan vid ett drog vi till Willys och handlade en fin blomma. Där råkade Vanessa även trampa sönder en blomma.. Ha ha. Men dom i affären sa att de var lugnt. Super snällt! Vid två kom vi fram till min gulliga g-mormor ( på mammas sida ) som fyller 90 år idag!! 😄 var jätte trevligt att träffa alla, har inte träffat dom sedan man var barn ( ca 5-7 år var man) något. 

Vid fyra tiden kom min pappa och hämtade oss. Han skulle skjutsa iväg oss till Marieberg lite snabbt. Jag skulle köpa skor till mig och Vanessa, super fina blev dom. Vanessa blev nöjd. Sedan köpte jag en köksmatta och två små! 😊👍. 

Tog lite bilder där men kan inte lägga upp dom då de andra säkert inte vill de 😊👏 

Jobb imorgon 7-16.30. Kram. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0