140115

Hej! Idag kan man lugnt säga att vi hade väldigt mycket på jobbet idag... Pust! Det roliga var ju att vi fick Amaal som vikarie under tiden en av mina kollegor var på handledare träff. 😄 riktigt trevligt var det, hann dock inte prata så väldans mycket då de var extremt mycket och göra på jobbet och många barn!! Men men 😄😄 jag slutade halv tre idag. Tog en lång promenad till vanessas dagis, sedan till Willys med Vanessa och handlade frukost och sedan gick vi hem. Tog år och det verkligen! Att gå i snö är som att i stort sett träna. Fy fasiken!! 😊 men fint och mysigt ändå på något sett 😄😄 kastade lite snöbollar idag igen. 

Men nu har Vanessa pulka så blir pulka åk till vanessas dagis imorgon! Kul!!  

Idag har jag gått 20 000 steg, och ca 14 km. 👊

Imorgon stänger jag. 08.30-17.30. 

Nu ska jag läsa lite med Vanessa och snart kommer hjärtat hem. Då blir det mat på bordet för hans skull 👄

Kram! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0