140111

Hej! Idag är det lördag. Eller ja slutet.. 
Det började med att jag drog iväg till gymmet i snökaoset.. Gudomligt skönt må jag säga! 😄😇. 

Efter lunchen tog vi bussen till stan, tänkte ta en promenad men var snöstorm så vi tog bussen istället. 
Vi träffade vanessas farmor, Pawel, hans tjej och hennes son. Var riktigt trevligt faktiskt! 😊👍 

Nessas morfar hämtade oss för att sedan skjutsa hem oss. 

Har varit en hel del bus idag men våran trotsiga dotter! ❤️   

Vanessa sover för hon har inte sovit på hela dagen.. Som vanligt haha 😉 hellre leka och ha kul hela dagen och sova på kvällen istället 😊👊. 


På bilden nedan lagar barnen stolen. 😉

På bilden nedan hjälper Vanessa mig att bära min rätt så tunga påse 😉



Kram! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0