140109

Hej! Idag har man hunnit med mycket. Slutade jobbet 14.00 eftersom jag inte tog rast. Tog en promenad på 5 km och sedan svängde jag förbi Willys och handlade ingredienser till kanelbullar. Hämtade Vanessa vid halv 4. Hämtade ut paket i Haga. Kläder, tränings armband som räknar allt och lite smink. Vanessa gick hela vägen från Haga och hem. Hon är duktig när hon väl vill 😉. 

Kom hem och då fick hon lite jordgubbar och melon medan jag tränade 😊 

Sedan bakade vi bullar. Det gick bra trots lite små tjafs haha 😄 sedan dammsög jag efter oss, slutade med att jag dammsög hela lägenheten .  😄 sedan vek vi och hängde upp tvätt. 

Nu är bullarna klara, Vanessa läser och snart kommer hjärtat hem från jobbet! Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0