140219

Hallå! Idag var det en tidig dag. 😊 så tog en promenad väg till vanessas dagis. Sedan gick vi till affären och en annan promenad väg hem. Som Vanessa sa " vad duktig jag är...jag går så långt". Haha. Sen sa hon en till rolig sak " när mamma stänger på jobbet med Lisa, då kommer morfar och hämtar mig... Jag ska fråga om vi kan fika då" hahahah sötnos. 

Hon sov ingenting på dagis idag så hon somnade ca halv 7. Tidigt, annars brukar hon sova vid åtta. Men hon var helt utsliten. Jag, som är Envis som en åsna hoppade upp på löpbandet och sprang rätt intensivt i 40 minuter! Är dock förkyld så kanske ska ta det lite lugnt. ...

Nyss badat och sedan druckit en nyttig smoothie 😊 jobbar 09.00-17.30 imorgon så lite sovmorgon. Ska väl se på film nu. Kram! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0