140211

Hallå! Öppnade idag. När vi precis ätit klart så ringer det på jobbet. Vanessa fröken berättade att Vanessa var lite hängig, och hade feber, 38.5 grader. Så jag gick direkt från jobbet till Vanessa. ❤️  Gick hem, hon bara nicka eller skakade på huvudet, tyst som en mus var hon + att hon satt i vagnen. Då märker man att hon är sjuk 😉. 

Väl hemma så somnade hon klockan ett och sov ca två timmar. Jag hann springa på löpbandet, jätte snabb fart!!  Sedan hann jag även bada och sedan vakna min snutt. Hon var så varm!! Närmare 40 grader. Så fick ge henne medicin och nu mår hon bättre då hon pratar hela tiden och leker 😉. Men jag är hemma med henne imorgon och behövs det så är leszek hemma med henne på torsdag och fredag. 

Nu har jag dammat av allting samt dammsugit, tvättat och diskat och nu ska vi mysa lite. Kram! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0