140201

Hej! Imorse blev det först gymmet. Sedan efter lunch drog jag och sessan iväg till stan för att shoppa lite. Hon var så glad haha. Hon hittade en hello Kitty väska och hello Kitty hårborste som hon verkligen ville ha, och de fick hon ❤️Sedan fick hon fyra jätte fina t-shirts 😊 jag köpte ett par tränings byxor till mig och ett par jeans. Vilken chock va. Haha. 

Vanessa sover sen länge tillbaka då hon inte sovit middag och varit fullt igång idag. 😎. Jag och hjärtat tittade på the family. Grymt bra film. Rekommenderas.  

Just nu ligger jag i sängen och ska nog sova, hjärtat spelar. Jag sprang nyss på löpbandet i en halvtimme då jag fick ångest över godiset jag åt nyss. 😎Blä. 

Kram! 👄👍. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0