140824

Hej! Idag vaknade familjen halv åtta, pigga? Nja men en hel del bus blev det i alla fall. Det är vissa morgonar som jag verkligen älskar. När både jag och leszek och så även Vanessa vaknar på topp 😍 gott humör redan från start. När det väl händer.. Så är det underbart! ❤️❤️

Farmor och Jacek kom vid tio en sväng, på lite kaffe. Vid elva tog jag och Vanessa cykeln till stan, skulle äta på la baguette men de var tydligen stängt.. Stod inga öppettider heller.. Fick veta senare av Natalie att de öppnade tolv.. Och där stod vi halv tolv och blev nästan besvikna, både jag och Vanessa ha ha.  Så vi gick till Burger king äter aldrig där. Men vi åt bara någon nuggets var ocj sedan var vi inte hungriga, eller så är vi inte sugna på den maten helt enkelt. 


Efter maten drog vi till Clas Ohlsson och köpte fotopapper till våran skrivare. 

Sedan gick vi på bio, Pettson och Findus . Vanessa fick popcorn och jag hade med mig lite nyttigare, nötter! Filmen var 1 H och 27 minuter. Det gick jätte bra, men när de var ca 10 minuter kvar så blev Vanessa otålig så vi gick ut. Men mysigt hade vi ❤️❤️ 


Drog till lagerhous och köpte lite ramar hem, har fått det ganska snyggt nu med fotoväggen. 


Vanessa sover sedan 2 timmar tillbaka. Och jag har tränat och läser nu pretty little liars. Imorgon är det jobb 07.30-16.00. Kram! 


Snygg klocka jag nyligen beställde hem!! 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0