140823

Kom nyligen hem från stan. Jag var på bio med Natalie och vi såg what if. Den får kanske 4-5 av 10. Den var inte så jätte bra, men lite rolig och knäpp ändå.. 😊👌 det jobbiga var väl att jag var illamående under hela filmen. Kom sedan på att jag inte ätit under dagen, men ändå tränat och rört mig mycket under dagen, sedan varit väldigt trött. Så det godis vi köpte åt jag inget typ, Natalie fick ta med sig godiset hem till sig 😊👍. 

Men jag åt nyss två mackor och det känns redan bättre. Läskigt och cykla hem när det är kolsvart och många onyktra människor går omkring... 👎

Imorgon blir det däremot lunch på stan med min favorit och sedan Pettson och Findus. 😄😍😉

Kram! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0