140819

Hej hallå!  Igår på kvällen så körde jag på ett stenhårt pass med crosstrainern och har aldrig blivit nöjdare!! Ibland chockar energin 😉😉👍. 
Jag och Vanessa cyklade även efter jobb och dagis. Jag vet att hjälmen inte sitter ordentligt, jag såg det direkt efter jag tog bilden och ändrade det! 

Idag slutade jag tidigt! Klockan två. Skönt. Leszek hämtade Vanessa idag och jag drog till gymmet. Fy jävlar i havet vad jag körde på... Hela kroppen i stort sett darrade.. Var ju ett tag sedan jag var där så idag kände jag att jag hade tid. Kanske hinner på fredag också 💋. Kommer defentivt ha träningsvärk imorgon 👊💪🏃

Sedan har det varit mycket bus med sessan och tittat på Pippi Långstrump. Hon älskar filmerna! Men är nog mestadels för att hon träffat dem. 😉😉

Hon somnade nyss då hon aldrig sover på dagis längre och blir väldigt trött vid denna tid. 😊. 

Jag ska nog se film och äta morötter och dipp. Imorgon väntas det jobb 08.30-16.45. Vanessa ska också till tandläkaren. 😄😄👍. 

Kram! 

Kommentarer
Postat av: Björn

Arbetsmyra ;)

2014-08-19 @ 21:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0