140811

Hej hallå. Har inte orkat skriva på ett tag. Men började jobba i torsdags... Eller jag hoppade in på ett ställe som behövde hjälp på torsdag och fredag men idag började jag på mitt gamla jobb, 😄 ska vara här tills sista september men kan däremot bli förlängd vilket jag tror på. Så hade en riktigt bra dag idag på jobbet, stängde också. 

I helgen träffade vi några gamla bekanter. Hade grymt kul och var roligt att träffas igen efter alla år i stortsett. 😊👍

Har precis tränat och ska hoppa in i duschen och sen läsa femtio nyanser av frihet och sedan sova. Jobbar 07.30-16.00 imorgon. Kram! 💋




Kommentarer
Postat av: Björn

Oj en grön pärla snyggt ;)

2014-08-11 @ 21:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0