140426

Hallå! Sitter på balkongen med en cider och så har vi plocktallrik och nötter. Det är jag, leszek Adam och Peter. Vanessa sover 😊 

Klockan sju imorse gick jag ut och sprang, 6km. Sedan vid nio tog jag och Vanessa cykeln till en lekpark och lekte ca en timme. Efteråt gick vi lite på stan, handlade två klänningar till henne och ett par byxor till mig, tog en varsin glass också. Efter en stund drog vi till vanessas farmor en stund, leszek kom dit senare. Vid två plockade vanessas morfar upp oss, åkte till Daniel och Ronja. Dom har ett fint hus så vi var där till halv 6 ungefär. Åt smörgåstårta och lekte, dom har en stor gård. Så har varit ute i solen hela dagen idag! Skönt!! 😄😎 

Kram! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0