140423



Hej! Idag slutade jag ca halv 5. Vanessa och leszek tänkte möta mig, men jag hann hem först 😉 mötte dom vid porten. Så jag tog med Vanessa ut till gården. Vi lekte och hade jätte kul tills de kom några flickor på ca 4-7. När Vanessa skulle klättra upp för stegen till ett litet hus, så sträcker ena tjejen upp huvudet så att Vanessa inte kan gå upp och säger du får inte vara här! Jag förklarar för flickan att alla får leka där och sedan bär jag upp Vanessa. Sedan klättrar andra tjejen upp " du får inte vara här!!!"  Vanessa tittar på mig. Sedan så klättrar andra tjejen upp och tar tag i vanessas hand och trycker så hårt det bara går. Jag drar bort flickans hand och säger " du rör henne inte! " sen säger jag till Vanessa att vi går till gungorna i stället, flickorna är inte snälla. Då springer alla efter oss.. Vanessa tog gungan först, men den försökte flickorna ta ifrån henne. Jag försökte förklara för dom att Vanessa tog den först och att dom får den sen.. Men det förstod dom inte för dom fortsatte ändå. Så jag satte mig på gungan medan Vanessa skulle ta på sig jackan ( då det började bli kallare ). Sedan gungade jag och Vanessa tillsammans. Då tar ena flickan den andra gungan och ropar till Vanessa " du är en bebis!!!! 😡😡😡" ungefär tusen gånger och säger mer fula ord! Tillslut gav vi upp och gick hem. Klockan var ändå 6 på kvällen så. Snacka om mobbning. Fyyyy vad elaka barn det finns. Det värsta är också att deras föräldrar satt på bänken bredvid och såg allt men sa ingenting

Har pysslat lite här hemma med färg, klister, sax och glitter och nu sover hon. Jag ska äta morötter, gurka och dipp och snart kommer greys anatomi. Öppnar imorgon, efter jobbet blir det gymmet för då ska ändå morfar äta glass med Vanessa så 😊👍❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0