140417

Hej! Slutade klockan två idag. Hade det lugnt idag, bara 5 barn :o. Men i alla fall... Sedan hämtade jag snuttan. De åt mellanmål så jag satt med dom så hon fick äta klart 😊 sedan hade jag lovat henne en glass. Så vi gick till Ica och satt där och åt en glass. Efteråt körde vi springlekar till Willys och handlade lite och kom hem vid strax efter fyra. 

Jag städade lite här hemma. Det slutade med att jag hoppa på löpbandet och körde intensivt i ca 30 minuter. Nu har vi precis badat och nu leker vi. 😄👍. 

Imorgon blir det gymmet vid nio när de öppnar. Vid tolv ska vi äta mat hos nessas g-mormor och vid fyra ska vi fika hos vanessas farmor. Kramar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0