140413

Hej! Vi kom hem imorse klockan sju. Var riktigt trevligt igår. Men ganska kallt fast jag hade på mig Linne, t-shirt, tjock tröja, flis jacka, vindtät jacka, och så fick jag låna Jaceks vildmarks jacka. Sedan hade jag Adams mössa för den var varmare än min. Hade även leggings och tjock byxor. Haha hade alltså väldigtmycket  kläder på mig. 😊 men vid brasan var det väldigt skönt men när vi skulle sova var de lite kallt. Eller i alla fall närmare natten. Men var ändå trevligt. Men vaknade tidigt idag och grillade  korv och sedan åkte vi hem 😊 



Vi tog ett varmt bad halv åtta. Sedan sov vi. Jag ställde klockan på elva. Åt en snabb frukost och drog till gymmet 😊 efteråt har vi storstädat. 
Precis ätit lasagne och snart kommer våran älskade dotter hem. 

Kram! 👄



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0