Sep. 08, 2013

Hallå! Sprang imorse och denna gång mätte jag. 6.5 km var det. Inte överdrivet mycket som jag brukar springa, men lagom :). Nu har vi städat hela lägenheten, typ!

Vid elva tiden ska vi hem till Julia och Elias och där blir vi bjudna på tårta. Elias fyller 25. Hipp hipp hurra!
Efter det ska vi fortsätta till vanessas farmor där ska vi bli bjudna på lunch ;).
Sedan vid 4 tiden ska vi till marieberg och köpa present till Felicia som snart fyller 16 år!! Och bröllops present till vanessas farbror som gifter sig nästa helg. Ska se om jag kan hitta något att ha på mig också.. :).

Igår somnade vi ganska tidigt, tror vi redan sov vid 22.. Trötta som as var vi ;) kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0