130930

Hej! Idag var det en ganska kort dag. Jobbade 09.00-15.00 i Hjärsta :). Cyklade hem, och gjorde varm oboy och tog med riskaka till Vanessa. Sedan tog jag en lång promenad runt skogen, till vanessas dagis. Sedan lekte vi lite på gården efter vi handlade. 
Kom hem halv 6 och gjorde mat, Vanessa var väldigt grinig och arg så tror hon är väldigt trött så blir en tidig sänggång för henne ikväll, även för mig med. Men inte innan sju så klart haha så nu läser hon lite bredvid mig. :) 

Imorgon jobbar jag i Ekersbergabacken 08.15-13.00. Skönt med en till kort dag för då är man hemma till två och kan hämta Vanessa super tidigt :) är ju över en mil till förskolan jag ska till imorgon, så tar en stund och cykla, men går snabbt! ;). 


Kram! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0