Vattkoppor..

Hej! Ja då har man åkt på vattkoppor... Igår var jag ganska seg och hade huvudvärk och somnade rätt så tidigt fast Felicia är här och sedan vaknade jag många gånger under natten och frös men samtidigt var jag jätte varm, hade extrem huvudvärk. 
Jag tog en alvedon och det blev lite bättre. Sedan kammade jag mitt går i spegeln och såg röda små prickar ovanför brösten och tänkte vad fan.. Drog upp tröjan och hade några prickar på magen också, + att de hade kliats lite men hade inte tänkt på det så mycket.. 

Nu har jag ennu mera prickar, inte i ansiktet än så länge. Men överallt på magen och ryggen, lite på armar, hals, nacke och ben. Ser att det börjar bli vätskefyllda, så de har precis satt igång i stort sett. Åh! Jag visste att de gick på jobbet för många barn i avdelningen hade fått, men jag hoppades på att jag skulle klara mig undan.. Så nu blir jag hemma en hel vecka, hoppas på att de går över fort,  vill inte vara hemma allt för länge från jobbet, älskar mitt jobb!! 

Så eftersom jag har vattkoppor kommer Vanessa också få det. Men då kommer nog älskling vara hemma med henne för han har ändå fast. 

Blir ingen bio för min och Felicias del. Får äta en massa gott och se film ikväll i stället. Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0