Hemma i Sverige.


 Hej! Kom hem vid tre på eftermiddagen. Stannade och åt en sväng vid halv ett :). Direkt när vi kom hem slängde vi in en tvätt och sedan packade vi upp och började storstäda typ :) sedan har vi bara myst med lite barn låtar som Vanessa tycker om. 
Sedan så envis som jag är så hoppade jag på löpbandet och blev några väldigt tunga övningar också. 

Jag och Vanessa har nyss ätit kvällsmat och nu hjälper hon pappsen med tvätten   :). 

Imorgon blir det åter igen jobb och dagis. Jobbar 07.30-16.00. Samma förskola som förra veckan, ska vara där i två veckor till, deras chef frågade om jag ville :) så varför inte, super skönt att vara på samma ställe :). 

Nu blir det tv mys med familjen. Puss. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0