Fredag!

Hej! Efter jobbet så hämtade jag Vanessa och vi drog till en lekpark och lekte där i någon timme och fikade gjorde vi med, köpte en varsin kanel bulle till oss. Vi äter aldrig bullar eller något sånt så tänkte att man kunde unna sig det en fredag som denna :) sedan tog vi en promenad hem. Efter en kort stund kom Felicia och Rebecca hit och hälsade på. Vanessa var lite blyg i början men sedan gick det bra! Mysigt var det i alla fall. 

Älsklingen är ute med sina bröder och jag har tittat på film och ätit en massa gottis! Äter bara sånt på fredagar så... :)
Klickade även hem lite nytt i garderoben. Tänkte köpa till Vanessa med men hon har så j*vla mycket kläder som hon måste använda först, men jag hat sånt sug ändå så ska kolla lite imorgon, kanske något hon behöver ändå :). 

Imorgon hoppas jag på sovmorgon! Gått upp 4-5 varje morgon i flera veckor nu (förutom helger) men nästan samma ändå, eftersom Vanessa är van med tidiga morgonar när man jobbar så vaknar hon även tidigt på helgerna... I alla fall, klockan 10 till 11.15 har jag spinning. Kram! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0