*

Jag är en envis idiot.. Varför? Jo för att jag åt lite godis förut, fick ångest och slängde resten som var kvar och sedan satte jag igång en tränings app och tränade intensiv träning i 30 minuter, det rättare sagt rinner om mig, så hård träning var det.. Sist fick jag träningsvärk som varade i ca 3 dagar och jag är inte otränad, så då kanske ni förstår hur hård träning det är? Och imorgon när gymmet öppnar ska jag dit och träna också ha ha.. Och ändå älskar jag godis, men när jag väl har godis ångrar jag mig djupt och kastar det & sätter igång och tränar. Haha vad är det för fel på mig :):).

Aja, dagen har gått väldigt snabbt. Vi har hunnit träffat vanessas farmor och tre farbröder, tagit två promenader på ca 45 minuter båda gångerna och även hunnit leka lite i parken, en kortis hanns det med, imorgon blir det längre! Puss. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0