131028

Hej. Så nu har jag ringt jobbet och pratat med dom. Hon jag pratade med tyckte de var roligt att jag fått en barnsjukdom :) hehe eller ja inte roligt men sådär komiskt. 
Så som jag sa igår blir jag hemma hela denna vecka, bara hoppas att de går över till söndag så att jag kan gå tillbaka till jobbet nästa vecka, orkar inte med detta. För mig är det så otroligt obehagligt, det kliar så att de gör ont i hela kroppen. 

Det värsta är att vanessas dagis tar kort den 11 november, tänk om hon får vattkoppor lagom tills då? Hoppas inte! Vill verkligen ha nya dagis foton på prinsessan. 

Tänkte visa en bild på min mage när jag såg de första prickarna, tänker inte visa hur de ser ut nu ;) 


Försöker att inte klia, men är så svårt! Fått lite i ansiktet också nu, men ser ut som finnar istället -.-  

Nu måste jag hoppa in i badet för är helt vit av kylbalsamet. 

Kram! 

Kommentarer
Postat av: Felicia E ♥

börjar du få abs? ;)

2013-11-10 @ 17:10:05
URL: http://feliciaeriksson.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0