131023

Hej. Fått veta att jag blir kvar på den förskolan jag varit på i en månad, ett tag till. Chefen sa tre veckor men chans till ännu längre :). Känner mig så glad! Trivs jätte bra där!! :) 

Idag stängde jag och en till tjej, lite för länge,  men gick bra ändå. 
Hann inte se min snutt så mycket men imorgon är en kort dag, 07.30-14.30. Så vi ska till nessas g-mormor en stund :) 

Har nyligen sett nya pretty little liars avsnittet. Fasiken vad bra och spännande det var!! Längtar till nästa vecka ;) 

På fredag kommer Felicia hit och stannar till söndag och på söndag drar jag Felicia och Vanessa till Västerås och hälsar på nessas mormor och stannar till tisdag. Alla förskolor är stängda på måndag men jag tog ledigt på tisdag också. Skönt med lite ledigt ibland :)

Kram på er!  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0